تولید جامع ترین نرم‌افزار تخصصی حفظ قرآن

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) با بررسی شیوه‌های مختلف حفظ قرآن و با توجه به نبود روشی مدون، لوح محفوظ نور را به عنوان جامع‌ترین نرم‌افزار تخصصی حفظ و مرور قرآن کریم تولید و در اختیار کاربران قرار داده است.
گفتنی است این نرم‌افزار، با ساختاری ساده و براساس استفاده از قواعد علمی و مورد تجربه، آموزش کامل حفظ قرآن بدون نیاز به استاد را برای رده های سنی و توانایی های مختلف فراهم نموده است.
ارائه طرح جامع حفظ با برنامه مدون و طرح درس روزانه با استفاده از روش علمی لایتنر، تلفیق اصول و روش‌های علمی با ساختارهای سنتی، امکان ضبط تلاوت قرآن‌ آموز در برنامه مرور و تثبیت محفوظات و تطبیق آن با تلاوت قاری، تقویت حافظه تصویری و تسلط بر محفوظات با استفاده از آزمون‌های عمومی و تخصصی، امکان تنظیم تعداد دفعات تکرار آیات، امکان استفاده چند کاربر از برنامه با برنامه‌های حفظ مختلف و همچنین هماهنگی و ارتباط نرم‌ افزار با نسخه تلفن همراه برای تکمیل مراحل حفظ و مرور محفوظات از جمله قابلیت های این نرم‌افزار می‌باشد.
لازم به ذکر است نرم‌افزار لوح محفوظ نور با ارائه ترجمه، تفسیر، شأن نزول و لغات مشکل هر آیه و نیز ارائه ترتیل کل قرآن با صوت اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی به همراه ترجمه صوتی، کاربر را در حفظ هر چه بهتر قرآن کریم کمک می‌کند

دیدگاه خود را بیان کنید

Image CAPTCHA
تولید جامع ترین نرم‌افزار تخصصی حفظ قرآن | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.