پرتال جامع علوم و معارف قرآن راه اندازی شد

پرتال جامع علوم و معارف قرآنی، عصر چهارشنبه ۹ خرداد ماه در محل بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و با حضور حجت‌الاسلام یوسفی مقدم، رئیس پژوهشکده قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و خوراکیان، معاون مرکز ملی فضای مجازی رونمایی شد.
محمدصادق یوسفی مقدم، رئیس پژوهشکده قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این مراسم با بیان اینکه طراحی پرتال از سال ۹۳ آغاز شده است، گفت: می‌توان ادعا کرد هیچ سایت قرآنی در کشور یافت نمی‌شود که چنین محتوای تخصصی قرآنی داشته باشد زیرا این پرتال حاصل ۳۰ سال تلاش ۳۰۰ محقق است.
وی افزود: در حال حاضر ۹ ترجمه فارسی و ۳ ترجمه خارجی با قابلیت مقایسه و برداشت‌های تفسیری، شان نزول‌ها و مباحث صرف و نحوی بارگذاری شده است. همچنین فرهنگ ۳۳ جلدی قرآن کریم با سه هزار موضوع، دائرة المعارف قرآن کریم با ۳۲۰۰ موضوع قرآنی، ۴ هزار پایان نامه قرآنی و ۱۰ هزار پرسش و پاسخ قرآنی در بخش پرسمان قرآنی این پرتال برای علاقه‌مندان قابل استفاده است.
لازم به ذکر است این پرتال به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم راه‌اندازی شده و آدرس اینترنتی آن www.quran.isca.ac.ir است.

دیدگاه خود را بیان کنید

Image CAPTCHA
پرتال جامع علوم و معارف قرآن راه اندازی شد | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.