نرم افزار مسابقه دیجیتالی سبحان
آدرس اینترنتی:
ثبت کننده دستاورد: معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی
محل تولید محصول:
تعداد بازدید: 5،880

کلید واژه ها:

تا کنون مسابقات قرآنی به طور غالب به صورت سنتی و در قالب آزمون ها و ارسال پیامک و همایش های قرائت، تجوید و حفظ قرآن خلاصه شده است و بر همین اساس بطور معمول فعالین قرآنی مخاطب این مسابقات می باشند. از آنجایی که قرآن و معارف قرآنی به عموم جامعه و افراد متعلق می باشد، ضروری است که برنامه های قرآنی به گونه ای تدوین و تنظیم گردد که مورد توجه همگان قرار گیرد. آنگونه که کاوش شده است، مسابقه ای با رویکرد دیجیتال، بعنوان ابزاری برای مبلغین، مربیان، معلمین و فعالین فرهنگی جهت اجرا در مدارس، مساجد، دانشگاه ها، کانون های فرهنگی، اماکن عمومی طراحی نشده است، در صدد آمدیم تا مسابقه ای نوین طراحی نماییم.

در این مجموعه نرم افزاری یک نسخه به عنوان نسخه سورس باز و قابل ویرایش تهیه و تدارک دیده خواهد شد که در آن مبلغ می تواند به تغییر در سوالات و پاسخ ها، تصاویر، ویدئوها و صوت ها و مهارت های مرتبط دسترسی داشته باشد.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار، امکان ثبت امتیاز درون برنامه توسط مبلغ برای شرکت کنندگان و محاسبه هوشمند و خودکار امتیازات در پایان مسابقه می باشد. این امر نیز نیازمند برنامه نویسی مجزا وحرفه ای می باشد. نحوه ثبت امتیاز به گونه ای است که هیچکدام از شرکت کنندگان و حضار تا پایان مسابقه متوجه مجموع امتیازات نخواهند شد و در پایان مسابقه، مبلغ یا مجری با کلیک بر روی نتیجه نهایی، شرکت کننده برتر را مشخص می نماید.

همچنین بازی های مختلفی همچون پازل، جدول کلمات متقاطع، ببین و حدس بزن، تشخیص تصاویر و... از جمله مهارت های این مسابقه به شمار می رود که نیازمند کدنویسی های حرفه ای و پیشرفته می باشد. دیگر ویژگی نرم افزار در نسخه های 5 گانه، بدین گونه می باشد که مجری یا مبلغ می تواند نام افراد یا گروه ها را نیز در قسمت مشخص شده در نرم افزار ثبت نموده تا به دید حضار برسد.

محور محصول: 
قالب محصولات دیجیتالی: 
سال تولید محصول: 
زبان محصول: 
نوع مخاطب: 
گروه سنی مخاطب: 
گروه جنسی مخاطب: 
تناسب محصول با مباحث قرآنی: 
سیستم عامل: 
حجم برنامه: 
700
قابلیتها و ویژگی های محصول: 

امکانات مختلفی همچون:
پازل، جدول کلمات متقاطع، ببین و حدس بزن، تشخیص تصاویر و...

دیدگاه خود را بیان کنید

Image CAPTCHA
نرم افزار مسابقه دیجیتالی سبحان | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.